11/08/2015

Czerwona dopasowana sukienka, zamszowe kozaki za kolano i czarne rajstopy

Ciężko w to uwierzyć, ale poniższe zdjęcia powstały zaledwie kilka godzin temu! W tym roku początek listopada okazał się wyjątkowo łagodny, dlatego mogłam pozwolić sobie na chwilowe zrzucenie płaszcza i wykonanie dla Was kilku zdjęć pięknej czerwonej sukienki, którą zamówiłam na Sheinside.com. Od razu pokochałam jej kobiecy fason, a zwłaszcza kontrast pomiędzy dopasowanym dołem i luźną górą oraz zabudowanym przodem i eksponującym plecy tyłem. Choć do tego typu kreacji zwykle dobieram szpilki, tym razem zdecydowałam się na wygodne długie kozaki.

English version;
It's hard to believe, but these photos were taken just a few hours ago! Autumn this year is very nice, so I prepared for you a few photos of a beautiful red dress that I bought at Sheinside.com. I immediately fell in love with a feminine cut and an open back. Instead of high-heels I decided to wear comfortable long boots from Yoins.com.











Czerwona dopasowana sukienka odrywająca plecy - Sheinside.com
Długie zamszowe kozaki za kolano - Yoins.com
Brązowy zegarek DanielWellington.com
Kolczyki perły - Apart

14 comments:

  1. Ale piękne kozaki! Nie spadają?

    ReplyDelete
  2. Piękna sukienka!! Cudownie wyglądasz!

    ReplyDelete
  3. Wyglądasz obłędnie!
    Szukam kozaków na zimę ale na razie nic nie mogę znaleźć...

    ReplyDelete
  4. śliczna sukienka;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Sukienka oraz kozaki wyglądają na Tobie super :-)

    ReplyDelete
  6. Piękna sukienka - fajnym elementem w niej są te odkryte plecy. Ślicznie wyglądasz :)
    A :)

    ReplyDelete
  7. R E W E L A C J A!!!!!!
    mrcn

    ReplyDelete
  8. u mnie niestety zrobiło się już zimno:< sukienka boska! już ci kiedyś mówiłam, że czerwień mega ci pasuje:)

    ReplyDelete
  9. Jesteś Boska !

    ReplyDelete
  10. przepiękna sukienka! kocham odkryte plecy!

    ReplyDelete
  11. podobają mi się te odsłonięte plecy ! i w dodatku ten kolor - super :)

    ReplyDelete
  12. Sukienka mi się nie podoba, ale buty są całkiem spoko :)

    ReplyDelete
  13. Piękna sukienka i niezłe kozaki. Do tego pasowałby elegancki płaszcz lub jakieś piękne, długie, drogie , naturalne... futro... Jesteś tego warta, bo jesteś prawdziwą Damą.

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)