4/15/2015

Jeansowa kurtka, czerwona sukienka w kratę i kapelusz

Tym razem mam dla Was wygodny, codzienny zestaw w nieco innym stylu niż zwykle. O sukience wykonanej z czerwonego materiału w kratkę marzyłam od kilku miesięcy - w końcu znalazłam taką w sklepie Newdress.com. Kosztowała grosze :) Najpierw miałam zestawić ją z ramoneską, ale uznałam, że jeansowa kurtka będzie lepszym wyborem. Zdecydowałam się także na kapelusz, listonoszkę oraz wygodne buty na słupku.

English version:
This time I have for you a comfortable outfit in a different style than usually. This dress made of the red checkered fabric I found at Newdress.com. Costs pennies :) First, I wanted to set it with a leather jacket, but eventually I thought that a denim jacket from Sheinside.com would be a better choice. Thereto I added a black hat, a postman bag and comfortable boots from Modekungen.se.










Jeansowa kurtka - Sheinside.com
Czerwona sukienka w kratę - Newdress.com
Skórzane botki na obcasie - Modekungen.se
Czarna torebka - Choies.com
Czarny kapelusz - Mohito
Złota bransoletka - Back Stage

16 comments:

  1. Bardzo oryginalny i przyciągający uwagę zestaw :) Z pazurem!

    ReplyDelete
  2. Sukienka jest genialna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  3. przepięknie wyglądasz :) świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  4. Świetny zestaw. Jeansowa kurtka i sukienka w kratę świetnie do siebie pasują :-)

    ReplyDelete
  5. ładna sukienka, lubię kratę :)

    ReplyDelete
  6. e tam - w innym stylu ;)
    jak dla mnie, to ten zestaw jest bardzo Twój - i sukienka jest, i kapelusz, i wreszcie całość jak zawsze kontrastem oko przyciąga ;)
    choć fakt - kraty chyba u Ciebie nie widziałam :)

    ReplyDelete
  7. WOW! Genialna stylizacja! Kraciasta sukienka jest rewelacyjna! Idealne połączenie :)

    ReplyDelete
  8. Ślicznie :) Kto Ci robi zdjęcia? Są na serio świetne :)

    ReplyDelete
  9. czerwień w połączeniu z jeansem naprawdę ładnie wygląda :)

    ReplyDelete
  10. cudownie ! tak trochę grungowo :)

    ReplyDelete
  11. I'm in love with your style! Your such an inspiration, I've just discovered your site but I am definitelly going to follow you! Thanks for sharing this 90s grunge inspired outfit with us!
    xx Julia

    ReplyDelete
  12. Jeans i krata idealnie do siebie pasują :) Ja myślę o takim połączeniu jak tu https://www.youtube.com/watch?v=QeDWTdsj5_c ? :)

    ReplyDelete

I would love to hear your thoughts, so please feel free to share your opinions in the comments below. Your feedback is greatly appreciated, and I personally read every comment. Thank you!
- - -
Proszę, podziel się ze mną swoją opinią - dzięki temu będę mogła udoskonalić to co robię :)